Bu Blogda Ara

7 Mayıs 2010 Cuma

ERİŞTE ÇORBASI




ERİŞTE ÇORBASI

Harika bir çorba tarifi, mükemmel lezzeti ile çorba favorilerimizin arasına girdi.
kesinlikle yapmanızı tavsiye ediyorum.
1 su bardağı kendi yaptığım erişteyi 1,5 litre su ile kaynattım,
(tavuk veya etsuyu veya bulyon),
1 tatlı kaşığı bitkisel tuz ilave ettim,
1 çay bardağı haşlanmış nohut,
1 su bardağı yoğurt,
1 adet yumurta,
2 kaşık silme unu blendırla çırptım ve çorbaya ilave ettim,bir iki taşım kaynatıp ocağı kapattım.
Tereyağı ve naneyi kızdırıp üstüne döktüm.

25 yorum:

  1. Çorba soframda olmazsa olmazlardan nefis görünüyor elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. güzelde ne demek enfes olmuş enfes.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Bayılırım erişteye hele evde yapıldıysa.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. tek kelımeyle muhtesem canım .ellerıne sağlık.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. ♥ Olá, amiga!

    Para você... com muito carinho ♥

    Quem tem o abraço mais apertado...
    mais carinhoso...♥
    e um amor tão grande... tão grande...♥
    que apaga qualquer desamor?♥

    Feliz Dia das Mães!!!
    ♥Ótimo fim de semana!
    Itabira♥♥
    Brasil

    YanıtlaSil
  6. misler gibi olmus ellerine saglik ablacim anneler günüde kutlu olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. yoğurtlu çorbaları çok severim görüntüsü mükemmel.
    erişteninde tarifini verseydin çok iyi olurdu.

    bu arada sanki içinde nohut görünüyor gibi ama malzeme listesinde yok yanlışmı gördüm acaba.

    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. harikasın Feroş sultan ellerine sağlık mutlaka yapıcam bu çorbadan sanırım nohutta katmışsın ama yazmayı unutmuş gibisin yada benmi göremedim acaba?:) öptüm seni ablaların güzeli ANNELER GÜNÜN DE KUTLU OLSUN canım benim

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım...

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. offf harika bir çorba ellerine sağlık... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. enfes olmuştur.ellerinize sağlık.
    anneler gününüz kutlu olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Annem ellerine sağlık.Nefis bir görüntü tabağa el koydum:) Sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  13. yemeklerinizden tatmak büyük mutluluk ellerinize sağlık harika olmuş.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  14. Harika bir sunum harika bir lezzet ellerine sağlık ablacım,selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  15. anneler günün kutlu olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Nohut çorbalarda kullanmayı seviyorum ben de. Çok güzel olmuştur kesin çorba.

    YanıtlaSil
  17. ablacım, görüntüsü bile çorbanın nefis olduğunu anlatmakta. ellerine sağlık. bakayım eriştem varsa en kısa zamanda bende yapayım.bizde çorbayı cok sevip genelde her akşam yemekte arayanlardanız. anneler gününüzüde kutluyorum. güzel bir akşam dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. BİZİM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMIZDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNELERİNE … ANNELER GUNUNÜZ KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
  19. Eline sağlık ablam nefis bir çorba.
    Anneler günün kutlu olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık çorbalara hiç hayır diyemem ...afiyet şifa olsun...

    YanıtlaSil
  21. Canım kıvamı nasıl nefis görünüyor, ellerin dert görmesin

    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ablacim eline saglik nefis bir çorba olmus,anneler gununu kutluyorum,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. KELIMELERLE ANLATILAMAYAN FEDAKARLIK VE KARSILIKSIZ SEVGIYI, TARIF ET DESEN BANA HERHALDE SADECE "ANNE" DERDIM.. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN...

    YanıtlaSil
  24. ablacım ben çorbanı yapıp yanınladım. umarım izin verirsiniz. harika bir çorba oldu. ellerinize sağlık diyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. sa,
    sizin çorbalarınızı hep deniyorum,çok güzeller,ellerinize sağlık,yeni bir tarifim daha oldu yaşasııın..

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem