Bu Blogda Ara

2 Nisan 2011 Cumartesi

VİŞNE KOMPOSTOSU,HOŞAFI



VİŞNE KOMPOSTOSU--HOŞAFI

HAFTA SONUNUZ HAYIRLI OLSUN HAYIRLARLADOLSUN İNŞALLAH:)

HEPİNİZE SELAMLARIMI VE SEVGİLERİMİ SUNUYORUM:)


MEVSİMİNDE YIKAYIP DONDURUCUYA KOYDUĞUM VİŞNELERDEN YAPTIĞIM LEZZETİ VE RENGİYLE BİZİ MEST EDEN HOŞAFI AFİYETLE İÇTİK İNŞALLAH ŞİFA OLUR:))

SON ZAMANLARDA SAĞLIK SORUNLARIMIN ARTMASI ÜZERİNE YEMEK PİŞİRMEKTE ZORLANDIM BU YÜZDEN EN KOLAY VE PRATİK YİYECEKLER HAZIRLIYORUZ:(

KOMPOSTOYU DA HEM DONDURUCU BOŞALSIN,HEM KOLAY OLDUĞU, HEM DE MAKARNALARIN YANINA EŞLİK ETSİN DİYE HAZIRLADIM

13 yorum:

  1. Rengin güzelliğine baktım kaldım öyle :))
    Harika görünüyor.
    Kompostonun her çeşitini çok seviyorum.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hakıkaten capcanlı bır rengıvar. elınıze saglık...

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım yazın bende vişneyi çok bol koyuyorum dolaba afiyet olsun sağlığının iyi olmadığına üzülüyorum canım kendine çok dikkat et sevglerimle hayırlı hafta sonları diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Selam Feriha ablam
    sağlık sorunlarım arttı diyorsun okuyunca kötü oldum inşaallah iyi olacaksın canım ablam yaaa dualarımdasın hep Rabbim şifa verecek biliyorum
    Komposton da rengiyle nasıl arzı endam ediyor sayfanda afiyet şifa olsun
    sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun canım.kendine dikkat et.kompostu harika.rengide süper çıkmış.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. sanada hayirli günler canim,

    komposto harika görünüyor! ah ah olsa keske simdi :)) ellerine saglik canim afiyet sekerler olsun!

    mutlu bir haftasonu diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. Bende aynen böyle yapıyorum ablacım. Tazesinden hiç bir farkı olmuyor. Ellerin dert görmesin. Şifa olsun inşaallah...

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun ablacım ya ez zamanda şifalar diliyorum...
    mis gibi ekşi ekşi olsada içsem:)
    eline sağlık
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. ablacım ellerine emeklerine sağlık:))
    çok severim vişne kompostosunu:))

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun ablacım ellerine sağlık serin serin ne güzel olur sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. mmmmmhhhhhh harika görünüyor... yakininizda olsam tanisip tanismadigimiza bakmadan kapiniza dayanirdim inanin :)) (Bebegim mi istedi nedir? :))

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir rengi var şu vişnenin.Rabbim ne güzellikler vermiş bize..ne kadar şükretsek azdır.
    ellerinze sağlık,sitenizdeki herşey çok güzel , özellikle vişne kompostosu eve gidince hemen içeyim istiyorum.çok canım çekti..
    :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine saglik, sifa olsun canim

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem