Bu Blogda Ara

30 Ekim 2011 Pazar

ET (DANA) SOTE

MERHABALAR,MUTLU PAZARLAR
Harika bir et sote,yumuşacık etler,baharat ve soğanın lezzetiyle mükemmel bir yemek:)
yarım kg dana eti,
1 su bardağı süt,
3 adet soğan,
4-5 adet yeşil acılı biber,
3 adet kırmızı kapya biber,
1 adet domates,
1 çay bardağı zeytinyağı,
tuz,karabiber,kimyon,kekik
dana etini süt ile birlikte sütünü çekene ve etler yumuşayana kadar pişirdim,
zeytinyağını koyup kısa süre kavurdum,
doğradığım soğanlarını ve biberlerini koyup birlikte soteledim,
domatesini de ilave ettim,
en son baharatlarını da koyup ocağı kapattım
sonuç:samimiyetime inanın!tadı hala damaklarımızda diyebilirim,yani öylesine lezzetliydi:)
yanına da FIRINDA SÜTLÜ PATATES:)

24 yorum:

  1. mis gibi kekiklide harika olur canım.ellerine sağlık.afiyet olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. sevgili sevda;
    teşekkür ederim,hele bir de limon kokulu kekik olursa:)))
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık beyaz pilavla nefis olur :)

    YanıtlaSil
  4. Ohhh ne güzel görünüyor,bayramda ne güzel olur,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Neden et sote değilde dana sote:) kurbanlık dana:P

    yanına patates kızartması da yaparsan afiyetle yerim yine beni unutan ciciannee:)

    YanıtlaSil
  6. Lokum gibi bu eti yemek vardı şimdi..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Lokum gibi bu eti yemek vardı şimdi..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık güzel ablamm,nasıl nefis gözüküyor sote ,sabah sabah canım çekti :)
    Kurban bayramında mutlaka yapılacak lezzetlerden inşAllah:)
    Afiyet şifa olsun..
    Öpüyorum ellerinden..

    YanıtlaSil
  9. günaydın çok lezzetli oluşu görünüşünden belli arkadaşım ellerine sağlık sütlü hiç denememiştim nutlaka deneyeceğim teşekkürler sevgiler kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. Ablacım nefis görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. ablacığım koksu burnuma geldi ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Süper görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Eline sağlık ablacım harika bir sote bayrama da yakışır sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. sevgili sedayazıcı;
    teşekkür ederim,pilavla çok güzel olur:)
    sevgili erguvanvakti;
    tam bayram yemeği olur değil mi:))
    sevgili papatyaprenses;
    bu hem dana sote hem et sote:))))) anlayıver işte:) ben seni unutmadım sana özel patates de kızartırım gel:))
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  15. sevgilihayatcafe.;
    gerçekten de lokum gibi bir et yemeği oldu:))teşekkür ederim
    sevgili zel;
    beğenmene sevindim,kurban bayramında kurban eti ile çok daha lezzetli olacaktır:)
    sevgili güloanne;
    kesinlikle eti süt ile pişirmeyi dene farkını göreceksin çok daha yumuşak ve lezzetli oluyor:)
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  16. sevgili xcelis;
    çok teşekkür ederim:)),
    sevgili pembetatlar;
    gerçekten nefis dağ kekiği ile çok güzel kokuyordu:)
    sevgili tarifkolik;
    teşekkür ederim sağolasın öznurcum
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  17. panelimde sizi gördüğüme memnun oldum.yorumunuz içinde teşekkür ederim,her zaman beklerim:)sicak,samimi bir blogunuz var bende artık sıkı bir takipçinizim:)bayram yaklaşırken güzel bir tarif...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  18. sevgili özgen;
    teşekkür ederim,sağolasın,evet bayrama çok yakışacak bir tarif oldu:))
    sevgili birincisin;
    ben de seni gördüğüme memnun oldum:)blogumu beğenmene çok sevindim:)
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  19. ne lezzetli olmuştur ellerine sağlık ablacığım

    YanıtlaSil
  20. sevgili merhaba;
    gerçekten çok çok lezzetliydi,yerken seni bile andık:))
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  21. ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  22. Kekikli ben de çok severim, resim harika olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  23. ellerine saglik cok güzel görünüyorlar..... :)
    bana da beklerim :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem