Bu Blogda Ara

22 Ekim 2012 Pazartesi

KÖZ BİBER VE PATLICAN SALATASI,DONDURUCUDA VE CAM ŞİŞEDE KÖZ BİBER SAKLAMA




MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER,MUTLU HAFTALAR
Kışlık hazırlık yaparken ani bir kararla ortaya bu püre halindeki köz salata çıkıverdi :)
köz matik üzerinde bir kaç yerinden bıçak batırdığım patlıcanları,fırın tepsisinde de kırmızı kapya biberleri közledim
( yıkadığım biberleri uzunlamasına 2 ye kesip tohumlarını çıkarıp tepsiye dizdim,piştikten sonra ayıklaması daha zor oluyor),
kabuklarını çıkardığım biberlerin bir kısmını sıcakken temiz ve kuru cam şişeye koyup kapağını sıkıca kapatıp 1 gün üstü örtülü beklettim( ilk kez şişeye koydum, deneyin diyemiyorum ancak; soğuyan biberleri buz dolabı poşetlerine koyup dondurucuda bekletiyorum bana çok daha güvenilir geliyor :)
SALATA İÇİN:
közlenmiş ve ayıklanmış patlıcan,biber ve 3 diş çiğ sarımsağı rondoda püre haline getirdim,tuz ve nar ekşisi ile karıştırıp üzerine sızma zeytinyağı döktüm

18 yorum:

  1. hayırlı geceler,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. ablacım ellerine sağlık harika görünüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ablam iyi ve güzel günlerde yiyin İnşallah.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. HAYIRLI BAYRAMLAR DİLERİM.ABLACIM SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  5. Annem merhaba,Kurban bayramın mubarek olsun...öpüyorum ellerinden çok selamlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. kışa hazırlıkları sayenizde çok hoş bir şekilde öğrenmekteyiz teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. of off bu ne güzellik böyle :))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine emeğine saglık ablam rengi be kadar güzel duruyo

    YanıtlaSil
  9. Ayten ayhan kaplan20 Temmuz 2014 01:22

    Deneme msj isim çıkıyormu diye

    YanıtlaSil
  10. Ayten ayhan kaplan20 Temmuz 2014 01:30

    Herşeyini kendin yapmana hayranım abla,gerçi herşeyine hayranım senin ben

    YanıtlaSil
  11. canım sen yapmışsın kavanozda tek közlenmiş biber sıcak sıcak kabuklarını ayıklayıpta koydun başka işlem yok deme yapacam yer yok dolbım musait degil safiye acar tok

    YanıtlaSil
  12. Ben de biberleri közleyip poşetleyip dondurucuya koyuyorum her an hazır oluyor.Salata da çok iştah açıcı görünüyor,biraz lutenitsaya benzemiş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Bu sene hiç bişey yapamadım ya :/

    YanıtlaSil
  14. EZME SALATA GİBİ OLMUŞ, DENİCEM MUTLAKA

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem