Bu Blogda Ara

5 Kasım 2013 Salı

BAMYA,PATLICAN,BİBER KIZARTMASI BAHÇE ÜRÜNLERİMİZ İLE




DOMATES SOSLU ZEYTİNYAĞLI KARIŞIK KIZARTMA
 
MERHABALAR SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM,HEPİNİZE EN İÇTEN SELAMLAR
 
Yazdan kalma bir yemek karışık kızartma ama farklı kılan patates hariç sebzelerin bahçemizden kendi yetiştirdiğimiz sebzelerden oluşu :) elbette ki lezzeti ve zevki çok fazla :)
kızartmada sızma zeytinyağı kullandım ve bamyaları hiç bir şeye bulamadan kızarttım
rondodan geçirdiğim domates ve sarımsakları ince kıyılmış biberle birlikte kızartmadan artan zeytinyağı ile az kavurup üstüne döktüm yoğurt ile birlikte afiyetle yedik


12 yorum:

  1. üzerinede yoğurt nefis olur:)eline sağlık ablam

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık,ne kadar düzenli bir tabak olmuş görüntü muhteşem lezzetinden zaten hiç şüphem yok,doğal doğal sebzeler dalından yeni kopmuş,her birinde emeğiniz sevginiz ilginiz var tabi lezzetli olmaz mı harika olmuştur.
    afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,bahçeden topladığım sebzeler 3er 5er tane olunca :) tabakta yerlerini aldılar
      onlara gerçekten sevgi ilgi gösterdim

      Sil
  3. Kızartmaya bayılıyoruz zaten...:) hele de kendi bahçesinden olunca nefis olmuştur..
    Bamya kızartması hiç yemedim..Zaten eve pek girmez eş ve çocuklardan dolayı...:(
    görüntü bir harika, ellerine sağlık ablam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok lezzetli oluyor ama yılda birkaç kez yapıyorum :)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık. Bende domates soslu çok severim. BAMYA kızartması hiç yemedik. Aydınlı bir arkadaşım çok yapar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. domates sos ve sarımsaklı yoğurt olmalı :)
      bamya kızartması çok nefis oluyor

      Sil
  5. Nefis görünüyor,çok şık bir sunum olmuş.Bamya kızartması hiç yemedim,deneyeceğim.Ellerinize sağlık.Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,bamyayı seviyorsanız kızarmışını çook seveceksiniz inanın,
      sevgiler

      Sil
  6. Bamya kızartmasına aklım takıldı tadı nasıl oluyor acaba denemek lazım canımm ellerine sağlık olsun afiyetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklına takılmasın macidecim,mutlaka dene :)))
      teşekkürler

      Sil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem