Bu Blogda Ara

5 Aralık 2013 Perşembe

PATATES VE HAVUÇ PÜRESİ


MERHABALAR CANLAR :)
Özellikle et yemeklerinizin yanında hatta çay sofranızda bile masanızı renklendirecek damaklarınızı şenlendirecek bir salata tarifim var
hem patates ,hem havuç ,hem süt,hem sızma zeytinyağı mmm inanın nefis bir lezzet :)
2 adet patates,
1 adet havuç,
1 su bardağı süt,
az su,
2 yemek kaşığı sızma zeytinyağı,
1 yemek kaşığı tereyağı,
tuz,karabiber
havuç ve patatesi soyup küçük küçük doğrayıp üzerini basacak şekilde süt,su ve diğer malzemeleri koyup pişene dek kaynatıyorum,el blendr ile eziyorum(kendime göre en kolay yöntem bu )

13 yorum:

  1. Ablacığım ilk kez görüyorum ve hemen deneyeceğim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez görüyorum desem :) deneme 1-2 yaptım :)))
      teşekkürler

      Sil
  2. pilava alternatif süper eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gerçekten en kısa zamanda ben de yapmak istiyorum inşallah ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Havuç ve patatesin uyumu gayette güzel oluyor da püre olarak hiç denemedim denemek lazım canımm ellerine sağlık olsun,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Denemeni tavsiye ederim biz bu lezzeti çok beğendik :)
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. havuç güzel bir renk vermiş en kısa süre de yapmak isterim

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık ablacığım

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. selamun aleykum
    ellerinize ve emeginize saglik
    cenabi hak size ve abime hayrli saglikli uzun omurler versin insallah
    edirneden selamlar

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem