Bu Blogda Ara

13 Nisan 2014 Pazar

HİNDİSTAN CEVİZLİ SÜTLAÇ


                                                                         
                                                             MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER
750 ml kaymaklı süt (köy sütü,açık süt),
1 çay bardağı pirinç,
2 çay bardağı su (pirinci haşlamak için),
1,5 çay bardağı şeker (isteğe göre ayarlanır),
1 çay bardağı hindistan cevizi,
1 paket vanilya,
2 adet damla sakızlı çiklet,
1 yemek kaşığı tereyağı (isteğe bağlı)

*DİĞER SÜTLÜ TATLI TARİFLERİME BAKMAK İSTERSENİZ BURADA*

Köy sütü alıyoruz yoğurdumuzu evde yapıyoruz,kaymaklı kısmıyla bazen sütlü tatlı yapıyoruz
1 litreden az yaklaşık 750 mililitre süt ile güzel farklı ve nefis bir sütlaç yaptım kesinlikle tavsiye ederim
pirinci yıkayıp su ile küçük bir kapta pişirdim,
sütü şekerle birlikte kaynattım,
pirinçler iyice açılınca şekerli sütün içine döktüm,damla sakızlı çikletleri de koydum kısık ateşte kıvamını alana dek kaynattım, sakızlar da eridi,
vanilyayı koyup karıştırıp kaselere pay ettim
4 adet kase sütlacımız oldu


23 yorum:

  1. nefis görünüyor ablacım ellerine sağlık enfess, olsada yesem dedim bir tanesini aldım kaçtımm.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ablacım, nefis görünüyor hindistan cevizini çok severim nefiss..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık...)) Afiyetler olsun şekerim..

    YanıtlaSil
  4. ellerıne sağlık ablacım afiyetler olsun…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık sizlere afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Harika..elinize saglik afiyetle..:)

    YanıtlaSil
  7. Görüntü şahane, tat da öyledir eminim :) Ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  8. herseyiyle harika olmus yine ellerinize saglik <3 gel beni ye diyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,biz de gereğini yaptık zaten :))))

      Sil
  9. Ellerine sağlık ablacım. Çok lezzetli görünüyor. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. Hiç denemedim böylesini ama bazen sütlaç yerken üzerine bol bol döküp karıştırıp yerim. Ellerine sağlık ablacım. :) G+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yerken üste dökerdim ama içinde çok daha yoğun bir lezzet oldu :)

      Sil
  11. Iste bundan istiyorum, süpersin.Ellerine saglik

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem