Bu Blogda Ara

16 Ekim 2014 Perşembe

BUHARA PİLAVI


DUMANI ÜSTÜNDE BUHARA PİLAVI
arşivimden harika bir pilav tarifim var

Resimden de anlaşılacağı üzere pilavım dumanı üstünde poz vermiş
Kullandığım malzemeler:
2 su bardağı pirinç,
1 adet soğan,
1 adet havuç,
1 çay bardağı kadar dolmalık fıstık,
1 çay bardağı kadar kuş üzümü,
Haşlanmış et,
1 çay kaşığı tarçın,
1 çay kaşığı yenibahar,
Az miktarda tereyağı ve sıvı yağ 

Soğanı ince doğradım,havucu küçük küçük doğradım,fıstığı ilave edip az yağla kavurdum,     3 su bardağı su koydum.
Kaynayan suya pirinci ilave ettim(pirinci daha önceden az tuz ve üstünü örtecek kadar sıcak suda beklettim,yıkayıp süzdüm) pişmesine yakın yıkayıp suda beklettiğim kuş üzümlerini {{eee üzümün çöpü var değil mi}} ve etleri,toz tarçını ve yeni baharı ilave ettim ve ocağı kapattım,pilav demlendikten sonra…………

5 yorum:

  1. Bu tür lezzetler farklı oluyor elbette ve davet masalarına çok yakışıyor. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok farklı bi tarif belki iç pilav olarak ta kullanılabilir ...

    YanıtlaSil
  3. İsmide cok güzel,görseli ayrı güzel,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ablacıiimmm çok güzell ellerine sağlık... pilav denince bizim için çok önemli... hele de bizim Gönen'in baldosuyla süper oluyor.... sunumunda süper olmuş

    YanıtlaSil
  5. sizin yapmış olduğunuz bu güzel pilavın tadına bakmak banada nasip olmuştu,çok güzeldi..ellerinize sağlık.

    esra

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem