Bu Blogda Ara

25 Nisan 2015 Cumartesi

Domates Soslu Kuskus Pilavı


Domates Soslu Kuskus Pilavı

Domates Soslu Kuskus Pilavı
Merhabalar,selam ve dua ile efendim,

daha önce paylaştığım DOMATESLİ,BİBERLİ  KUSKUS PİLAVIM BURADA
ev yapımı tüm gıdalar gibi kuskus da fabrikasyon olandan çok daha lezzetli ve güvenilir
pirinç pilavı pişirir gibi pişirdim
Pilav tenceresine 2 kaşık sızma zeytinyağı ve 1 kaşık tereyağı koyup eriyince yaklaşık 1 su bardağı kadar kuskus ve 2 misli kadar kaynar su ve az tuz ilave edip önce harlı sonra yavaş ateşte pişmeye bıraktım,
! bu ev yapımı kuskus tahminimden çok daha fazla su çekti,arada kaynar su ilavesi yaptım,
yaz mevsiminde hazırladığım DOMATES SOS  ile lezzetini artırdım

3 yorum:

  1. elinize sağlık hiç kuskus yemedim güzeldir eminim :)biraz sık uğrasanız bloğa bence daha iyi olur face yok :) burDa takip ediyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  2. mmmmh nefis görünüyor, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Kuskus her halini severim. Sadece çok fazla yiyiyorum o zor oluyor. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem