Bu Blogda Ara

5 Mart 2016 Cumartesi

Zerdeçallı,Ayçekirdekli Ekmek


Zerdeçallı,Ayçekirdekli Ekmek
Zerdeçallı,Ayçekirdekli Ekmek Yapılışı
Zerdeçallı Ekmek
Ayçekirdekli Ekmek
Kek Kalıbında Ekmek Tarifi






EKMEKLER BURADA TIKK



Merhaba, selamlar,sevgiler

Ekmek denemelerine devam ediyorum, ve her denemeden sonra belki çok az ama mutlaka bir aşama kaydediyorum diye hissediyorum,tabi siz takipçilerimin görüşü de çok önemli
http://susamcorekotu.blogspot.com.tr/search/label/EKMEKLER
Bu sefer yine genelde kullandığım ekmek hamuru ölçüleri ile makinede yoğurup tezgaha aldığım hamurun üstüne 1 kaşık zeytinyağı ve 1 tatlı kaşığı toz zerdeçal koyup tekrar yoğurdum

2 su bardağı (oda sıcaklığında) süt
1 su bardağı ılık su
1 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı sirke
1 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı(silme) tuz
1 paket instant kuru maya
5-6 su bardağı beyaz un ve tam buğday un
1 tatlı kaşığı toz zerdeçal
1 fincan kadar zeytinyağı(hamur katlarına sürmek için)
1 çay bardağı kadar ay çekirdeği içi



Bu sefer yine genelde kullandığım ekmek hamuru ölçüleri ile makinede yoğurup tezgaha aldığım hamurun üstüne 1 kaşık zeytinyağı ve 1 tatlı kaşığı toz zerdeçal koyup tekrar yoğurdum





6 yorum:

  1. Ablacığıııımmm.... harika olmuşekmeğin... ben de çok uzmanmışım gibi yazayım bari... dokusu çok güzelll falan derler ya ... ama gerçekten de çok güzel kabarmış... bir de bu zerdeçal nimeti pek şifali bir şeymiş... ellerine sağlık...şifa olsun
    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selmacım canımsın,çok teşekkür ederim,bence sen de sieda gibi uzmansın gözümde harika hamurlar yapıyorsun :)
      zerdeçal mutfakta başrolde olması gerekiyor ama geç tanıştık biz de

      Sil
  2. Ellerinize ve emeğinize saglik.
    Edirne'den selamlar

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem